onsdag 3 januari 2007

Å så var det det här med sex...

Sexutmaningen sprider sig visst som en löpeld och dyker upp både här och där, och nu kommer jag visst inte heller undan längre. Trollhareblobben har utmanat, och var dessutom smart nog att vädja till min fåfänga sida. Så ok, det är väl öh... bara att foga sig.

Har du bloggat länge?
Mjukstart alltså... smart. Har bloggat sedan slutet av maj i år.

Vilken är din favvomat?
Kinkeeey question! Men jag är en sucker(!) för kycklingrätter.

Äger du någon sexleksak? (I så fall vilka)
Jag äger ett par handbojor med rosa fluff på, men har inte använt dem. Hittills. Har för övrigt aldrig riktigt fattat vitsen med sexleksaker. Eller hmm... förresten. Det kanske beror på hur man definierar ordet sexleksaker..?

Tycker du om porrfilm?
Ja, så länge no animals were harmed during the production of the movie.

Vilken är den bästa ställningen?
Jag vet att jag borde jobba på min hållning, men den här stolen uppmuntrar till en ganska slapp tillbakalutad ställning, men den bästa vore nog att sitta mer rak i ryggen.

Har du haft analsex?
Ehh... ja? Det händer att jag andas, käkar och sover också, duhh...

Har du något “konstigt” du tänder på?
Jag har berättat att jag är vampyrfetischist va? Det är något med tänder som tänder.

Tycker du om att suga/slicka?
Finns inte mycket som går upp emot en stor härlig snuskklubba. Men jag brukar fuska och bita för att komma åt det smarriga inuti.

Är du dominant i sängen?
Min katt skulle förmodligen påstå att jag är både dominant och brutal när han inte får sova där.

Äger du en sexgunga?
Här blev jag nästan tvungen att googla. Eller nä förresten, nu ljög jag. Men nej, jag har inte hittat någon som matchar inredningen.

Tycker du att de är okej att suga eller bli avsugen i bilen?
Finns det någonstans det inte är ok?

Skulle du kunna tänka dig att ha en trekant?
Sex is best when it's one on one som de sjunger i visan, men kategoriska nej är sällan kloka nej.

Är du bi- eller homosexuell?
Väljer etiketten som säger ganska gravt homosexuell.

Vad är snyggast, svarta eller vita underkläder?
Beror väl på hudfärgen de ska matchas till...?

String eller hipsters?
Konceptet kille i string platsar lätt på en topplista över major turnoffs.

Hur ofta har du sex?
Det är ingen slump att jag har en vältränad vänsterhand.

Har du fantiserat om att ha sex med det andra könet?
Nu blev jag förvirrad. Jag har bara ett. Eller menade du... Finns det bara två?

Så vad är bäst, helrakad, djungel eller streck?
Streck? Så konventionellt. Har hört att man kan göra riktiga små konstverk med hjälp av en pepparkaksform eller två.

Stora eller små bröst?
Ett par vältränade mantitties kan vara riiiktigt nice, men jag är nog ingen utpräglad bröstmänniska.

Vilka vill du ska svara på denna, tro?
Ja du.... Ossie brukar ju vara het på bloggutmaningar, eller hur var det nu..?

//Fred - som vågade

16 kommentarer:

CHIC-HANDSOME sa...

happy new year

Anonym sa...

*filar genast upp mina vampyrtänder*

Oswald sa...

Jag skulle förmodligen hoppa framför tåget innan jag svarade på det där hörrududu...

Mats "Shirou" Johansson sa...

Ingen fråga om yiff? Vad tråkigt. ;P

Ninja Ister sa...

"no animals were harmed during the production of the movie"

Har du också sett den filmen?

Fred sa...

oswald: *flin* Du är så förutsägar darling.

tidus: Ja, visst är det lamt? Var nästan lite besviken. ;)

ister: Haha... jag har sett dem alla. ;)

Oswald sa...

Bättre att vara förutsägbar på att inte svara än att svara förutsägbart. ;)

anoukh sa...

Tack för ett gott skratt! :-)

Fred sa...

oswald: Meh... andra gången på två dagar jag beskylls för att vara förutsägbar!

wilda: Skönt att höra att man roar någon i alla fall. ;-)

Jerry sa...

Jaså, det finns två vågade test i rullning? Jag har svarat på ett och svettades bra länge efteråt för de kommentarer som skulle komma...hehehe... det räcker för mig!

Fred sa...

jerry: Hmm.... hittar inte dina svar på vågat test. Var..? *lite nyfiken*

Jerry sa...

Tack gode Gud att du inte hittade dem...(;-)

Nej då...här kommer direktlänk:
http://jerbaz.blogspot.com/2006/12/den-supervgade-listan.html

Anonym sa...

Tvungen att svara ju ;)

Fred sa...

tompa5: Hehe... måste komma över och kolla!

Anonym sa...

Diggar din blogg ! skriven med humor och glimpten i ögat :)

Fred sa...

chris: Tack! Kul att du gillar den! :)