onsdag 10 januari 2007

Homokombo

Jo, så är det, Fred ska bli kombo. En av mina bästa polare kommer nämligen att stå emellan två lägenheter under februari och kommer därför under den månaden att bo hos mig.

Det ska bli... intressant! Kommer vi att kräkas på varandra? Eller blir månaden en enda lång fest? Kan hans morgonhumör matcha mitt? Är badrummet stort nog för två? En månad av bortamatcher? Bör vi namnmärka våra hudvårdsserier? Bitchfights eller förbrödring?

Frågorna är många... jag lär få anledning att återkomma med rapporter.

//Fred - med skräckblandad förtjusning

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fred!
Det var längesedan jag tittade in till dig. Oj, vad jag blev förvånad över att du har flyttat.
God fortsättning får jag ju säga!
Det låter som en utmaning att ha kompis boende hos sig och dela allt så intimt. Men det går säkert bra och jag tror ni får det riktigt trevligt.
Ha det gott och var rädd om dig.
Kram Lilja

Ninja Ister sa...

Det ska bli intressant att följa komboendet!

Ponte sa...

hmmm, det verkar spännande, men jag vet inte om bortamatcher ska behövas, om ni bor ihop ska ni inte ha några hemligheter för varandra... Och eftersom ni ju är kompisar så kan det kanske vara en idé att göra saker tillsammans, som ex trekant :) besparar en massa problem med hos mig eller hos dig, transporter hit och dit och andra jobbiga i-landsproblem

Fred sa...

Lilja: Det var länge sen! Kul att du hittade hit i allafall. Var nästan lite överraskad själv först över att jag hamnade här, men jag trivs fint!

ponte: Haha... nänänä, glöm det. För min del känns tanken på kompissex ungefär synonym med incest, så nope, not for me. :)