måndag 15 januari 2007

Med passion för passion

Det händer nästan otäckt ofta att jag frågar mig om jag inte borde ta och skaffa mig ett liv. Eller åtminstone, om jag är nöjd med livet jag har. Måndagmorgnar runt åttahugget är bara ett att de tillfällena. Det går dock att finna viss tröst i att se att andra uppenbarligen har det värre.

AB skriver idag om hur idolvinnaren Markus Fagervall ger svenska kvinnor ett bättre sexliv. Sedan Markus uppenbarade sig är vårt liv fyllt av passion säger en kvinna till exempel.

My gawd. Passion. Jag måste ha missat något. Exakt vad har snubben gjort för att framkalla kittel i muttan till den grad hos dessa kvinnor? Lallat runt tafatt på en scen under hösten, släppt en singel vi hört förut och ett album han spelat in på en vecka. Visst, killen är inte oattraktiv och sjunga kan han helt klart. Men därifrån till passion och ett bättre sexliv...

Jag är ledsen killar, men om någon ska rocka min värld (och jag hans) till den grad så förväntar jag mig lite mer än så, annars kan det faktiskt kvitta.

//Fred - som förmodligen borde vara ganska nöjd med tillvaron trots allt, oavsett brist på passion

5 kommentarer:

Oswald sa...

"kittel i muttan"
*weee*

Gå hem och borsta munnen med tvål!

Ponte sa...

Tur att killen gav alla damerna ett bra sexlev, men njöt han lika mycket? Men okräsen som man är, skulle han kika förbi så klart man skulle ställa upp. Måste sluta slampa mig...

Fred sa...

oswald: Men det där var väl inte så farligt? Då var klegget häromdagen betydligt värre. :-S

ponte: Haha... om han njöt av vad? För jag fattar verkligen inte vad han gör för att åstadkomma detta. :-)

Mats "Shirou" Johansson sa...

Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte Markus. Samma musik som alla andra gör, och ändå denna uppståndelse... vad är det för fel på Sverige? Det känns lite som då Lordi vann Melodifestivalen, de vann "bara" för att musiken de spelade var så annorlunda från all annan musik som brukar vara i Melodifestivalen. ;(

Anonym sa...

*skrattar högt* Jag anser att han är rätt trist.Kittlade inte någonstans.