måndag 8 januari 2007

Dagens citat - av Victoria Silvstedt


I kvällens Ett herrans liv med Filip och Fredrik fick Victoria Silvstedt frågan Har du någon gång funderat på att ta ditt liv? Hon svarade:

- Tyvärr inte...

Allvarligt... finns hon på riktigt..? Jag vill inte tro att hon är lika blåst som hon framställer sig själv, utan hoppas att hon, precis som i Christine Meltzers version från Hey Baberiba, faktiskt är en smart affärskvinna som spelar rollen som korkad nymfoman. Men det är kanske att hoppas på för mycket?



//Fred - som säger god natt! (Klippet från Ett herrans liv finns förresten här)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trodde verkligen att det fanns något bakom pannbenet på henne. Nu är jag inte lika säker längre...

Men, hallå, går du och lägger dig vid midnatt? Vad är du för tråkig typ?

Fred sa...

trollhare: Jag vill fortfarande tro att hon spelar en roll. :-)

Jag är den sortens tråkiga typ som måste gå upp klockan 6 för att hinna till jobbet. :-S

Anonym sa...

Inte klokt vad hon kan framstå som korkad. Till och med så att en fiskpinne har mer IQ. :)
Har du tid över får du gärna slänga in en gissning på min lista förresten. Kramis

Jerry sa...

Hon finns inte på riktigt. Det går bara inte. Jag har så svårt för Silvstedt och har så alltid haft. Speciellt sen hon var i ett hus tillsammans med Paolo Roberto och där utbrast om de fattiga hon mötte i USA: "Jag har matat dom ur min egen hand"

Urblåst är bara förnamnet och jag är inte ett dugg förvånad över det hon får ur sig...

Ninja Ister sa...

Jag skäms när jag hör henne. Blir riktigt illa till mods.

Det är få människor som får mig att bli illa till mods.

Anonym sa...

Såg oxå programmet och vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara skämmas åt det. Jag har precis som du Fred hela tiden hoppats att hon spelat en roll som dum bimbo....satt hela programmet och bara hoppades att hon till slut skulle skratta en *icketillgjort* skratt och säga "Nej, jag bara skojar.....jag är inte så här korkad"...men icke.....

Och så det här med språket....håret...läppar...axelband som åker ner hela tiden.....ååååhhh. Victoria - du ger inte oss blondiner speciellt bra rykte...haha

Anonym sa...

Jag vill oxå tro att hon är smart. Det vore så skönt om det vore så. Nån som inte är en klyscha! Hon e ju rik iallafall så något har hon gjort rätt...

Fred sa...

jerry: Haha... den hade jag missat, men det understryker ju bara bilden.

ister: Ja, man vill liksom inte tro det man ser och hör.

Åsa: Haha... precis så tänker jag också. Hade hon sagt det hade det vänt på en sekund och hon vore en hjältinna. :)

Bobby: Precis, just därför vore det ju så genialt om hon bara spelade en roll. Annars är det dubbelt tragiskt.

Anonym sa...

Ååh, så rolig din blogg är! Var också djupt chockad efter ett Herrans Liv, hon var ju värre där än som karaktären i hey babberiba. Kommer att fortsätta läsa din blogg :)

Aronson sa...

Meeh! Skilj för farao på smart och intelligent. Intelligent är hon verkligen inte. Men smart? Absolut. Jag menar, hur många av sina drömmar har hon inte uppfyllt? Och för det krävs att man är smart...

Fred sa...

madelene: Hej, kul att du hittat hit och gillar min blogg! Ska ta en titt på din också. :)

aronsson: Visst det kanske kan ses som smart att inse att ett par rejäla inlägg silikon kan bli ett par lika feta räkmackor till framgång om man kombinerar det med att fläka upp muttan på glansigt papper.

Jag tycker dock mest att det är tragiskt att det funkar så, även om jag kan medge att hon kan vara ganska underhållande. Men smart, nej det kan jag inte köpa.