fredag 26 januari 2007

Drevet går igen...

Att de orkar! Nu pekas Leonardo DiCaprio ut som bög eftersom han vid upprepade tillfällen synts tillsammans med dito skådisen Lukas Haas. Nu har han dessutom haft fräckheten att ta med honom som sällskap på sin PR-turné till Tokyo utan att först komma ut, eller åtminstone förklara det fullständigt obegripliga tilltaget för pressen.

Som upplagt för nyhetstörstande skandaljournalister att spekulera och snaska. I täten går förstås skvallerkungen Perez Hilton, ni vet han som såg till att Britneys fitta nyligen valsade runt i kvällspress över hela världen, med hela kvällspressdrevet hängande på. I ett blogginlägg med rubriken "Leo takes it from behind" avbildar han den chubtastic Leo med MS-Paintad sagge i mungipan och Lukas i bakgrunden.

Får flashbacks från när morsan trodde jag blev upplockad i bil av en okänd man för att åka ut i skogen och knulla (ja, hon tyckte på fullaste allvar att den förklaringen låg närmast till hands)när jag i själva verket blev upplockad av en polare som gav mig skjuts in till stan. Man borde förmodligen vara väldigt glad att man inte är kändis.

//Fred - grå massa idag

7 kommentarer:

Mats "Shirou" Johansson sa...

Stavade fel, ska stå:

Alla dessa antaganden... ja en sak är då säker, jag ska inte utbilda mig till journalist för att skriva om skvaller. ._.

Rätt ska vara rätt. ;|

Oswald sa...

Jag börjar tröttna rätt rejält på Perez Hilton.

Jag börjar tröttna rätt rejält på Hollywood också för den delen och deras konservatism som tvinger typ hur-många-stjärnor-som-helst att inte våga vara sig själva, utan måste springa omkring med arrangerade flick och pojkvänner.

Anonym sa...

Inser helt plötsligt att jag aldrig kan bli politiker. "SEXSKANDAL I VÄNSTERPARTIET" har liksom redan varit en gång...

Anonym sa...

Kanske Leonardo är bisexuell? Vem vet och inte spelar det någon roll.
Han är väldigt söt hur som helst.)
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Skrev inte han också om Travolta när han hånglade upp en blond kille?

Kim da Costa sa...

Hahahaa. Ut i skogen och knulla. Ja, det ligger ju ofta nära till hands.
:P

Fred sa...

oswald: Ja han verkar vara typen man undrar över hur han står ut med sig själv.

trollhare: Och det inser du inte förrän nu..? ;-)

kulturbloggen.com: Jodå, det är väl inte omöjligt att han är bi- eller homo, men det är helt upp till honom om han vill gå ut med den uppgiften eller inte.

Anonymous: Hmm... jag vet inte om det var han, men det vore en typisk Perez Hiltongrej.

kim m : Min kära mor kan vara ganska sanslös. :)