onsdag 10 januari 2007

Kleggreklam


Är du en av alla kvinnor som besväras av irriterande och illaluktande flytningar?

Hon är tillbaka. Den kliniskt torra tanten som får nattmackan att fastna i halsen och obönhörligen tvingar tankarna till kleggiga kvinnokön. Euww euww euww!

Jag har inga problem med att förstå att Lactal säkert är jättebra om man har sådana problem, men måste produkten verkligen tjatas in, och på det sättet? Är antikleggproduktmarknaden verkligen så konkurrensutsatt? I min sinnevärld är dylika kleggproblem något man vill göra något åt och ser till att göra något åt, oavsett reklam.

Snälla! Ta bort! Jag. Vill. Inte. Se.

//Fred - som klöks

11 kommentarer:

Anonym sa...

Du vann!

http://blogg.aftonbladet.se/8099/perma/233475/#comments

Anonym sa...

Jag kan inte ens börja berätta hur många fyllediskussioner som har förts över detta ämne. Det är verkligen vidrigt!

Detsamma gäller för alla reklamer som involverar "akut diarré".

Anonym sa...

Har precis som du säger använt Lactal någon gång i mitt liv för att jag behövt det, men inte fan för att de gör reklam för den!
Jag tycker också att det är uräckligt, speciellt om man råkar sitta o äta framför TV:n...

Kim da Costa sa...

Nästan lika mysig som reklamfilmen för fotsvampsmedlet..

Anonym sa...

Aha, så det är DÄRFÖR du är bög? För att slippa alla dessa produkterna i ditt badrumsskåp. ;)

Anonym sa...

Mommoko nu hann du före mig igen! Det där var MIN replik!

Fred sa...

Diarré- och fotsvampsreklam är bara nästan lika illa! :-)

trollhare & mommoko: Nae... jag blev inte bög för att slippa något, tvärtom. Eller öhh...

Anonym sa...

Hm... Så du har nån slags fetisch då som du hemlighåller med bögigheten som alibi?

Fred sa...

trollhare: Hahaha... nu övertolkas det visst hejvilt här! Det blev visst lite rörigt, men nej, jag tror inte det är vanligt att man blir bög för att slippa antikleggprodukter. :-)

//Dr Fred

Anonym sa...

Hihi. Och jag som trodde att det var den ENDA anledningen till att man blev bög. ;) Nä, men allvarligt. Jag vet hur skön en man kan vara så de e väl inte så konstigt att det finns bögar. *haha*
Hoppas du får en underbar fredag!!

Anonym sa...

Ha, kanske jag ska använda det i ansiktet?
http://vendettanbettan.wordpress.com/2007/01/13/pergament/