fredag 19 januari 2007

He's Madonna!

Ossie gjorde mig uppmärksam på att Robbie Williams video till tredje singeln från Rudebox, She's Madonna, äntligen finns tillgänglig!

Förhandssnacket har berättat att den innehåller gräddan av Los Angeles dragqueens och inte minst - Robbie själv som dragqueen. Och jodå... här får vi se ännu en sida av Robbie. Den här är utrustad med pageperuk, klänning och lite väl hårig cleavage. I kombination med Madonna, Pet Shop Boys och dragqueens... Hur kan man inte älska honom?


//Fred - som förmodligen klär ännu sämre i page

12 kommentarer:

Anonym sa...

OJ... Eh... Nej, jag är övertygad om att du är mycket snyggare i page. Vem som helst är nog det. När får man se dig i det?

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR Robbie Williams musik/låtar. Okej, skulle ha bjuda på en natt med sig själv så hade jag väl inte tackat nej. Kan ju vara skoj att lära honom lite. ;)

Fred sa...

trollhare: Haha... oavsett vad du tror; i det här fallet har du helfel och ingen kommer någonsin att få se mig i pageperuk! :-D

Mommoko: Haha... visst vore det mysigt! Han är både fin och en kanonartist.

Anonym sa...

Eh... Nej, det är han inte. Han ger obehagliga vibbar från mitt förflutna som tvångskommenderad att gilla Take That...

Momokko: ska vi dra igång en kampanj för att få se you-know-who i pageperuk?

Fred sa...

trollhare: You-know-who? Voldemort? i pageperuk?? Nu blir jag förvirrad. ;-)

Mats "Shirou" Johansson sa...

"This video is no longer available."

Och jag som var så nyfiken... ;(

Fred sa...

tidus: Det gäller att vara snabb! Jag har lagt ut den igen med en annan länk. Skynda! :-)

Mats "Shirou" Johansson sa...

Jaaa, tack! ;D

Anonym sa...

VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!
VI VILL SE FRED I PAGEPERUK!!!

var det så du menade Trollhare? ;)

Anonym sa...

Mmm, han e mumma han (okej, kanske inte såå mumma i pageperuk, men ändå... skulle inte tacka nej) Tänk er honom med lite grädde på =D
Min idol, forever ;)

Fred sa...

mommoko: GLÖM! :-)

mynight: Robbie i grädde vore helt ok som avrundning på helgen! :-P

Anonym sa...

taskmört