onsdag 29 november 2006

Hipp hipp... Närabögenupplevelser fyller halvår!

Oh! Upptäckte precis att min blogg fyller sex månader idag! Det var nämligen den 29 maj i våras som jag en kväll när jag satt uppe sent och tråkade lyckades irra mig in här, fick infallet att testa och ja... the rest is history som man säger. Haha... nåja, jag fastnade uppenbarligen här i alla fall.

Vilket fortfarande känns skumt när jag tänker på det. Jag har aldrig skrivit mer än nödvändigt förut, ni vet inköpslistor, the occasional mail och halvpatetiska kontaktförsök på diverse communities. Trots det har jag hunnit med att skriva 255 inlägg under det här halvåret, varav jag faktiskt är riktigt mallig över åtminstone somliga. Den siffran känns nästan lite overklig. Ännu overkligare att så många läser. Somliga kommer till och med tillbaka haha... Häftigt! Stort tack till er - utan er hade jag lagt ner för länge sen.

Störst och viktigast av det jag skrivit så här långt, och det blir nog svårslaget, är min komma-ut-historia. Trots att det var väldigt skönt att få ut den lärde det skrivandet mig vad det innebär att värka fram något. Annars har jag hunnit avhandla en hel massa av varierande slag. Alltifrån mer (eller riktigt) seriösa debattinlägg med HBT-anknytning och diskussioner om homosexualitet vs kyrkan till handplockade vardagsguldkorn och fullständigt meningslöst ordbajs.

Till sist, avslutar jubileumssammanfattandet med lite statistik, så statistiknörd man är:

Du har skrivit 254 inlägg
Närabögenupplevelser har fått 3424 kommentarer
Närabögenupplevelser har fått 29 trackbacks
81280 sidvisningar totalt

//Fred - som firar med lite ehh... mer glögg

Inga kommentarer: