söndag 12 november 2006

Fred listar gaybloggar

Så... nu har jag äntligen fått tummarna ur och gjort vad jag tänkt göra länge men inte orkat: Lagt ihop en liten lista över bloggar jag brukar läsa mer eller mindre ofta och som alla är mer eller mindre gay! De andra får kanske en alldeles egen lista en annan gång. ;-)

Jag har förmodligen tappat bort en eller annan i farten, så känner du dig bortglömd är det bara att skrika. Eller ännu hellre, skriv en kommentar! Det kan du ju göra om du har tips på någon jag inte alls haft förmånen att upptäcka ännu också.

Så, varsågoda bloggers, fler närabögen(och näraflatan/biet/whatever)upplevelser, just for you! Du hittar listan ute i högerspalten!

//Fred - som tycker det är liiite ego av AB att man bara kan lägga upp andra AB-bloggar i den "vanliga" favvolistan

Inga kommentarer: