tisdag 27 februari 2007

Rapport från soffan

Jag veeet, det har varit lite tyst här. Har varit helt utslagen sedan jag kom hem efter helgens Stockholmstripp. Först trodde jag att det berodde på lördagens fylleslag på Lino, men insåg snart att det inte höll för att förklara feber och halsont. Eller det kanske möjligen kan förklaras av allt fyllehångel snarare än av alkoholen?

Nåja, det känns lite bättre nu i alla fall, och kombon jobbar på bra för att pyssla om mig och åtminstone se ut som om han tycker synd om mig. Är dock ordentligt tjurig över att jag missade bokreapremiären i natt. En kär gammal tradition är bruten.

//Fred - på bättringsvägen

5 kommentarer:

trollhare sa...

Med tanke på att det är din lägenhet (?) så är han nog illa tvungen...

Jag är också sjuk, och tror du då inte att mannen passar på att krocka med sin nya bil uppe i Sälen (där han jobbar) och kräver att jag ska leta rätt på papper och gå en och en halv mil för att lämna in dem? Varför händer allt samtidigt för?

Anonym sa...

Åhh, krya på dig!

Anonym sa...

Själv febreryrar jag och hostar snart av mej ett revben.. måste onekligen ha varit någonitng i luften i gamla stan..
Men imorron mår vi säkert bättre.

Kim da Costa sa...

Krya, hjärtat! Krya!

Fred sa...

trollhare: Nae, usch! Skäms nästan över att jag gnäller, det där lät illa!

Ni andra: Tackar så mycket! Känns mycket bättre idag!