fredag 29 december 2006

Jag och mina look-a-likes

Jag har ju bestämt mig för att blogga ansiktslöst, på gott och ont. Men så hittade jag den här prylen på Mats Strandbergs blogg. Med hjälp av ett foto kan man kolla vilka kändisar man är mest lik. Så, just for you, mina kära läsare, mina kändis-look-a-likes och en liten kittlare om hur jag (kanske) ser ut:

http://www.myheritage.com

Det KAN ju diskuteras hur väl det verkligen stämmer, men jo, några små likheter kan man nog faktiskt se mellan mig och kändissnubbarna. Åtminstone med hjälp av lite god vilja, softat ljus, vaselin på linsen och lagom kisande ögon.

//Fred - eller om det var Zidane

7 kommentarer:

Anonym sa...

Försvann min kommentar? Nåja...

Jag hade tydligen fel om Runar...

I de senare drömmarna har du faktiskt varit lite lik Zidane...

Notera min nya adress... Håller på att flytta ut jag med...

Rexxie sa...

Mörk och snygg alltså?!

Själv vågar jag inte ens prova, skulle antagligen få reda på att jag ser ut som Richard Kiel, Ted Cassidy och Boris Carloff....

Anonym sa...

Karloff har jag också misstänkt... eller ET. Eller Margareta Winberg. Vet inte vad som vore värst...

Anonym sa...

Ja en blandning av Raul Bova och James Blunt är ju inte helt olikt. Själv blev jag på ett nytaget foto 66 % lik Mary Kate Olsen, 64 % Kevin Spacey, 52 % Peter Andre och 50 % Katie Holmes.... Hmmm... ja du vet ju hur jag ser ut i verkligheten...

Fred sa...

trollhare: Du måste ju testa! *nyfiken*

Rexxie: Är väl inte mörk direkt. ;-)

cornelia: Hahaha... Kevin Spacey och Peter Andre?? Nae... har svårt att se att ni skulle vara särskilt lika. :)

Anonym sa...

Puh! Bara en massa snyggingar blev det... Och den där feta killen i Seinfeld!

*fortsätter drömmma om Zidane som vampyr*

Anonym sa...

86% Katherine Heigl! Jo man tackar! Var tvungen att visa det på min blogg, hänvisade till dig. Trackbacka vet jag inte riktigt hur man gör nu...