tisdag 27 juni 2006

VM-hunkar


Fram till i lördags satt jag som klistrad framför tvn och följde VM in i minsta detalj, jag missade knappt en match.

Men nu... Efter att Sverige åkt ut har luften gått ur mitt intresse för hela VM rejält märker jag. Känns inte alls lika viktigt och intressant längre, trots att de riktigt heta matcherna närmar sig.

Brasilien - Ghana? Gäsp... tvn står inte på ens. Har nog hoppats lite för mycket på vad Sverige kunde åstadkomma.

Orealistiskt mycket förmodligen. Kolla på länderna som är vidare till kvarten (och de som kommer att komma till)! Alla länder utom Portugal har en befolkning på minst fem gånger Sveriges! Hur mycket mer har inte de att plocka av?

I brist på svenskar att heja på kan man ju (förutom att njuta av bra fotboll) alltid spana efter snyggingar på plan. Favoriten så här långt är helt klart killen på bilden, Portugals Cristiano Ronaldo. Särskilt nu när Schweiz och deras hunkiga tvillingar, David och Philip Degen fått åka hem. Har du nån snyggofavorit?

Shit vad ytliga mina inlägg blivit idag!

Inga kommentarer: