måndag 12 juni 2006

Nu med mailadress!

Fick en anonym kommentar idag, ifrån en kille som googlat sig fram till min blogg med hjälp av sökorden "blogg" och "homosexualitet". Han hade läst mina "Jag överlevde"-inlägg och delvis känt igen sig och ville prata vidare om det, men absolut inte genom offentliga kommentarer.

Jag förstår honom. Sådant vill man kanske inte lufta offentligt hur som helst. Eftersom en del av mitt syfte med att skriva av mig min komma-ut-historia var just att kunna hjälpa någon annan i samma/liknande sits så lägger jag ut en mailadress här nu, ifall någon vill diskutera vidare där. Jag är bara expert på mig själv och knappt det, men jag är rätt bra på att lyssna om du behöver ett öra, och jag delar gärna mina erfarenheter om det kan vara till hjälp.

Till sist; hör du till dem som sprider dynga i form av anonyma hatkommentarer i min blogg? Du kommer inte att få någon respons på min mail heller. Adressen är för övrigt skapad endast för det här syftet.

Inga kommentarer: