tisdag 3 oktober 2006

Toys for (pathetic) boys


Titta vad jag hittade!


"Fleshlight Rosa Anal Art Nr PB

Det här är produkten för dig som söker en ”nära-samlag-upplevelse” på egen hand.

Fleshlight anal är lite tightare ingången.

Fleshlight består av det otroligt följsamma materialet Real Feel Super Skin®, speciellt framtaget för att ge dig tillfredsställelse utöver det vanliga. Upplev henne uppvärmd och med glidmedel.

Levereras med: Bruksanvisning och tvättråd på svenska samt en engångsförpackning glidmedel. Se till att du har glid till nästa gång…

Färg: Rosa
Material:Real Feel Super Skin®
Längd: 23 cm

Pris SEK 599.00"

Aaallvarligt! Nog för att singelliv kan vara frustrerande, men om du någonsin kommer på mig med en Fleshlight Anal, lova att du skjuter mig, ok? Eller förresten, om jag någonsin kommer kommer på mig själv med att vilja sticka Junior i en ficklampa fylld med latex lär jag nog inse att jag passerat gränsen för vad som är lovligt patetiskt och bokar omedelbart tid för nödslakt.

Bara tanken på någon som står och bonkar på sin köttlampa... ja jeeez.

Eller vad sägs om följande scen: Det är fest och plötsligt går strömmen. Någon får tag i en ehh... ficklampa. Du Fred... det är nåt skumt med ficklampan!

Och förresten, vadå "upplev henne"??