onsdag 26 juli 2006

The Unfuckables

Usch jag tror jag ljög lite i min 100-lista. I punkt 16 skrev jag att jag "...gillar inte att placera folk i fack.".

Har precis varit på stan en runda för att fylla på ölförrådet... det blir tomt hela tiden i värmen. I ett ögonblick av fruktansvärd och brutal klarsyn insåg jag att jag håller på och placerar folk i fack hela tiden! Åtminstone de med rätt kön och ungefärligt rätt ålder. Jag tänker inte ens på det, det är lika självklart som att andas. OCH jag är rädd att jag gillar det också.

Får kanske trösta mig med att det bara är en slags fuck fack de hamnar i. Fast å andra sidan det kanske är värre? Ungefär så här gick det i huvudet under min lilla tur till bolaget:

busschaffisen - Nah... tråk, unfuckable.
killen med IKEA-kassen - Fuckable, om han drar kassen över huvudet.
grabb 1 vid hållplatsen - Definitivt fuckable, om han får ett par år på tillväxt. Undrar om han har en äldre brorsa?
grabb 2 vid hållplatsen - Milt fuckable, funkar säkert en trist måndagkväll i alla fall.
killen med glass och barnvagn - Hmm... kanske, om han får en makeover. Eller det kanske räcker om han klär av sig?
kille med Puma-tee - Shit, hårig rygg, soo unfuckable.
kille med överarmar to die for - Fuckable med F! Här? Nu?
Och så vidare, och så vidare...

Nåja, jag har utlovat hela sanningen, just nu är den inte vackrare än så här. :-)

Inga kommentarer: