torsdag 20 juli 2006

Ett par rader från Malmö C

Skåne runt på åtta dagar. Typ. Väldigt vilket farande det har blivit! Det är annorlunda med Skåne den här gången... Det känns som om det ropar på mig att komma hem. Har inte tänkt den tanken på länge, att flytta ner hit igen. Nåja... får väl se vad som händer med den tanken när den fått lite tid.

Nu börjar jag få lite längtan dit jag faktiskt bor också. Visst är det kul att komma bort, särskilt när det blivit en sådan kanontripp som den här, men hemma är ändå hemma. Sitter på Malmö C och väntar på ett tåg nu... och passar på att blogga. Det är faktiskt också något jag saknar; bara jag kommer hem igen ska det bli ordning på bloggandet igen. Idag? Hmm... det är nog läge för en dag på stranden. Åhus kanske? Brännan börjar bli riktigt nice för övrigt!

Nåja, det får duga som rapport den här gången!

Inga kommentarer: