torsdag 31 maj 2007

Ny logga!

Har hållit på och funderat bra länge nu på hur en schysst logga för bloggen skulle kunna se ut. Den förra kändes inte helt rätt och lite trist dessutom. Men projektet har gått trögt. Idéerna har inte regnat precis... Dessutom är det ett handikapp att inte riktigt ha kompetensen att omsätta lysande logoidéer till en motsvarande logoverklighet. Nu har jag dock pillat lite och äntligen lyckats fått till en logga jag tror kan funka!

En tatuering sitter så nära bögen den kan komma, och snubben på bilden fick säkert en rejäl upplevelse när han insåg att handbojorna bara var till för att hålla honom på plats medan nålen jobbade. Eller nåt.
Så, vad tycks?

//Fred

6 kommentarer:

Ponte sa...

Jag gillar hans rygg skarpt, lånar du ut honom?

Anonym sa...

Stilig logga. Jaha, jag kanske också skulle lämna AB och göra dig sällskap i den vuxna blogg-världen... Tål att tänkas på!

Kram Mag-nus

Oswald sa...

Den är jättefin!
Men jag gillade den andra med tagsen också.
=)

Anonym sa...

Den ser riktigt bra ut!

Kollade just på blogger och såg att man nu kan ladda upp en egen bild som man har högst upp i bloggen (bakom rubriken om man vill), vilket man bara kunde göra på wordpress förr (om man inte ändrade utseendet helt). Det är ganska bra, för att göra bloggen mer egen.
Jag kanske måste byta till blogspot.com igen.. ;)

Kim da Costa sa...

Coolt, darling.
Du är en cooling.

Fred sa...

ponte: Haha... sorry, vore han min så hade jag ensamrätt. :-)

mag-nus: AB har sina fördelar. Men de är färre än nackdelarna. ;)

ossie: tack! Njae... jo, den gamla var fin - men lite trist och intetsägande.

flamingon: Jo jag upptäckte också det nyligen faktiskt, men har inte riktigt fått till en bra bild högst upp. Än. :)

kim: Haha... nej, det är jag inte. ;)