torsdag 24 maj 2007

Förlåt mig, ty jag har försummat min blogg

Jo, jag vet. Jag har varit väldigt frånvarande här några dagar. Kände mig lite bloggsliten efter den senaste tidens projekt och insåg att jag behövde lite timeout för att hämta ny lust och inspiration, vilket tajmat fint med sommarens ingång och andra lockelser. Har dock inga som helst planer på att lägga ner bloggandet, därtill är jag alldeles för addicted. Känner redan att suget börjar komma tillbaka, så räkna med en återkomst med full kraft inom kort!

Ta det som ett hot eller ett löfte - vi ses här igen mer eller mindre snart! Att åtminstone några verkar ha hunnit sakna mig funkar fint som bränsle. Tack!

//Fred - som vill sakna liiite mer först

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ta du ett par dagar att strosa runt i solen (ta i trä), äta glass, pussas (ta i trä) och bygga upp blogglusten. Vi väntar på dig.

Cygnus sa...

Har precis hittat hit och väntar med nyfikenhet på vad som komma skall.

trollhare sa...

Hmpf. Jaså, du har viktigare saker för dig än att blogga? Du tänker inte på oss som är beroende av din blogg?

Anonym sa...

Sitter under en gran och väntar ut schlagergrejen du har kört. Jag kan vänta lite till jag med.

Gör som teas mamma säger, ät glass och pussas i solen (ok, jag drog ihop det lite så att du kommer tillbaka snabbare)

Mickey Maze sa...

Det gör inget, bara du kommer tillbaka så. Det finns annat i livet än att blogga. Tror jag. Fast blogga är kul.
MickeyM

Mickey Maze sa...

Glömde säga vilken blogg jag har i min kommentar, ifall du någon gång vill besöka mig:
http://nonsexsweden.blogspot.com
MickeyM

Kim da Costa sa...

Ta den tid du behöver. Vi finns kvar.

Niclas sa...

började just undra var du tagit vägen...

Mats "Shirou" Johansson sa...

Det äro lugna puckar, jag har massor med musik att gå igenom så jag har inte direkt märkt att bloggen är lite inaktiv. Jag har också ett liv utöver bloggar, trots att jag inte har ett socialt liv IRL. Herrejävlar också. =P

Anonym sa...

I'll await your arrival ^^