måndag 28 maj 2007

Han är tillbaka!

Sådär, nu får det vara nog med bloggvila! Abstinensen har börjat göra sig ordentligt påmind och jag har en del nya idéer. Dessutom är det ganska vältajmat med en comeback med tanke på att bloggen faktiskt fyller ett år i morgon! Mer om det i morgon...


Har precis tillbringat helgen nere i Skåne. Fantastiskt intensivt som vanligt. Har hunnit shoppa bort halva lönen, spana in bögutbudet på the local bögklubb, vara på utomhusbarndop i regn, igga Mors dag hemma hos mor, slentrianragga på Qruiser, spendera nätter i en för kort bäddsoffa och lite schizigt längta hem och samtidigt längta efter en fast tillvaro i Skåne. Mycket att sortera, men så har jag också ett par timmars hemresa på tåg att döda senare idag.

//Fred - tillbaka på banan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir över att du är tillbaka! Har saknat dina blogginlägg =)

Ponte sa...

Äntligen kommer det mer, lovely. Skåne blir sig inte likt igen antar jag

Mats "Shirou" Johansson sa...

Hah, precis idag undrade jag lite hur det skulle vara att sova i en för kort soffa... så, då kommer den oundvikliga frågan; hur kändes det?! =O

Fred sa...

livet i gråskala: Tack, kul att vara saknad. :)

ponte: Johodå, Skåne klarade sig fint den här gången!

tidus: Det funkade, men det rekommenderas inte! Det känns i ryggen att ligga som ett s en hel natt x3.