torsdag 15 mars 2007

Smygis efterlyses!

Jag fick ett mail från Erik Olkiewicz, en frilansreporter som skriver ett reportage för ICA-kuriren om personer som inte kan eller vill komma ut helt och hållet ur garderoben. Han söker av den anledningen några smygisar för intervju.

Jag tycker det är väldigt bra om smygisars perspektiv och problem uppmärksammas och skickar därmed efterlysningen vidare till er där ute!

Är du intresserad av att ställa upp för en intervju, eller kan förmedla en kontakt, maila Erik på erikreporter@gmail.com.

//Fred - för dagen kontaktförmedlare

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! jag vill vara med i tidningen!!!!! Fast det blir väl ingen bild o sånt!? Jag kanske inte alls räknas förresten.. det var ju lite synd.

Fred sa...

tennis: Haha... menar du att du i så fall hade velat ha en bild eller..? Jag tror inte det går ihop med artikelns tänkta vinkel. ;-)

Anonym sa...

Ja jo.. en härlig byline hade ju suttit fint.. men ja.. som du säger.. det kanske inte riktigt går ihop med syftet..