torsdag 8 mars 2007

Sexkartan i Lustgården

Såg du TV3's Lustgården, sexsnackprogrammet med Tilde Fröling och Dajana Lööf, igår? Det gjorde inte jag, men det handlade visst bl.a. om sex utan kärlek, inseminationer och regnbågsfamiljer och gästades bland annat av idoldeltagaren och tillika årets homo Cissi Ramsby.

Är dock trots att jag inte såg det helt säker på att hennes omtalade sexkarta avhandlades i programmet, och det dessutom på ett sätt som fångade tittarna. Mellan 22.30 och 23.00 fick jag nämligen runt 400 sidvisningar här på bloggen via googlesökningar på orden cissi ramsby och sexkarta. Så grattis TV3, ni nådde tydligen fram till tittarna igår! Och det är faktiskt lite häftigt att en sådan sak kan få ett sådant utslag i besöksstatistiken!

//Fred - som inte längre är kvar ute i natten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag var en av de som letade efter kartan, hoppades hitta några av mina lesbkompisar. Jag fick leta lite, för din sida kom upp massa gånger, och jag läser ju här varje dag, så det var inte dig jag letade efter, du är redan favorit /Lisa

Fred sa...

Lisa: Haha... där har vi förklaringen alltså. Landets flator kollade upp vem som haft ihop det med vem!

Anonym sa...

jag har kartan!:)