fredag 31 augusti 2007

Fattig smiskduglig?

Det har blivit några byten av nick på homogaycommunityt Qruiser för min del under det senaste året. DuJagOchEnBurkVaselin var inget bra. Qruisare har noll ironikoll. Det förra kunde jag inte heller behålla någon längre tid eftersom det fick somliga qruisare att få för sig att jag sätter på våra fyrafota vänner. Mest beroende på att de har taskig filmkoll. No good.

Men vad ska man kalla sig? I jakten på det perfekta nicket snubblade jag över qruisernicksgeneratorn. En klassiker jag såg för första gången redan för några år sedan. Den föreslår Fattig Smiskduglig. Yeah right... jag antar att jakten fortsätter.

När jag ändå var där testade jag vad generatorn hade för sköna förslag åt några polare:

Jake Gyllenhaal - Kuk Clown
Colin Farrell - SuperXXL Amerikan
David Beckham - JätteballeXL Vill_dia_snopp
Justin Timberlake - Ballefjong Farfar
Fredrik Ljungberg - Superkåt Kristdemokrat

Så, vilket blir ditt nick?

//Fred - fattig och smiskduglig

14 kommentarer:

Mats "Shirou" Johansson sa...

Djurgårdare Sugare... ahahahaha. xD

Måste ta och konvertera mina användarnamn också.
Shirou = Kåt Söder
Hakou = SuperXXL Lolita
Tajdusark = Desperat Truckhora

Jaha, så det är vad jag är just nu. En desperat truckhora. xD

Tobias sa...

SuperXXL Fotbollsspelare25 fick jag... *S*

trollhare sa...

"Rik Vasastan"?! Ew... Då skulle jag hellre hetat nåt porrigt.

Ponte sa...

"Mesig29 Fjortis", tror inte att jag kommer att använda det...

Anonym sa...

bwahaha xD! det var det roligaste jag läst på länge! snubblade över din sida av misstag när jag googlade :P!

i got: Rik spermahora xD!

rock on!

/your friendly neighbourhood faghag

Oswald sa...

Passiv Tyresö

*får inte luft av skrattkramper*

Lintin sa...

Hahahha, sjuuukt bra länk!! Jag blev BlötRöv Pappa43. Kanske inte helt passande men I LOVE IT!

David sa...

Säg hej till Givmild Spermahora.
- Hej!

Heliotropen sa...

Min man blev Fet latexpinne. Mitt nick var inte lika roligt.

Anonym sa...

Jag Aktiv Bear

Min man undergiven farfar

skulle nog varit tvärtom ha ha!!

Skojigt att kolla upp men tack för tipset

David sa...

Men gud nu har du gått å tagit livet av dig igen.
Jag har cravings -- fattaru inte re.

Anonym sa...

Givmild Smiskduglig .. så nu vet ni hur ni hittar mig på qx.

Fred sa...

Fet latexpinne! Helt klart favvon så här långt! :-D

Chanderton sa...

Haha! Det var jag som gjorde den sidan för sjukt länge sedan. Det var en present till QX webmaster Micke Moggia.

Kanske skulle uppdatera den någon vacker
dag? :)

/Christopher "Hetro Truckhora" Anderton