tisdag 15 augusti 2006

Freds fyra

Ok, bara för att det är Ister som utmanar så, här kommer mina fyra:

1. Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
- butiksäljare (kläder)
- Telia Kundtjänst
- modell
- städare

2. Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Top Gun (det kan inte bli mer nostalgi än så)
- Crouching tiger, hidden dragon
- Döda poeters sällskap (kan den nästan utantill, men blir det en gång till kräks jag nog)
- Lejonkungen (får mig att gråta.)

3. Fyra städer jag har bott i:
-
Sunne
- Lidköping
- Mullsjö
- Kristianstad
De flesta av dem kort tid.... och jag bor inte i någon av dem nu.

4. Fyra tv-serier jag gärna ser:
-
Desperate housewives
- OC
- Grey's anatomy (jobbar på att se ikapp den nu)
- Buffy - the vampire slayer

5. Fyra ställen jag vill åka till:
-
Japan
- Ljungby
- Tasmanien
- Sydafrika

6. Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
-
blogg.aftonbladet.se
- www.qx.se
- www.tvguiden.se
- www.moviezine.se

7. Fyra favoriträtter:
-
sushi
- flygande jakob
- kebabpizza från pizzerian nere på hörnet (tydligen, eftersom den äts ofta)
- levergryta

8. Fyra ställen där jag trivs:
-
Hemma
- Österlen
- I badkaret
- Under täcket

9. Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
-
Lottchen
- Mommoko
- Tove
- Åsa
Jag är dessutom rebellisk utan dess like och tar mig friheten att utmana en femte. Stackars Ossie vill SÅ gärna utmanas (se nedan), så:
- Oswald

Inga kommentarer: