måndag 29 maj 2006

Mäns namn på sin bäste vän

Ikväll visar Kanal 5 "Den perfekta penisen: Brittisk dokumentär från 2006. I sin strävan efter den perfekta penisen har vissa män drivits till extrema åtgärder. Här möter vi de ryska kirurger som kapade en mans penis och satte den på återväxt på hans arm, och vi träffar mannen som anser att alltför stor inte är tillräckligt stor."

Får nog erkänna att jag kommer att sitta bänkad framför tvn, även om jag aldrig skulle låta någon närma sig Junior med kniv. Inte för att det skulle behövas. *garvar sådär machograbbigt*

Rätt kul det där med vad killar kallar sin "polare" förresten. Min har hetat Junior så länge jag kan minnas, jag minns faktiskt inte ens var det kommer ifrån. En polare kallar sin för Ostbågen. Låter jävligt oaptitligt. För att inte tala om lukten. Ett gammalt knull kallade sin för Hannibal "eftersom den är en hård krigare". Nåja... men han var nöjd med namnet i alla fall.

Och ja, det ÄR larvigt, men inte desto mindre har många ett namn. :)

Så kom igen nu, bikta er! Vad heter din? Eller om du nu inte har någon, vilka namn har du stött på? :)

Inga kommentarer: