måndag 23 juli 2007

Sent funnen pärla

Jag tror jag vågar säga att jag har bättre, eller åtminstone bredare, musikkoll än de flesta (även om ni bloggläsare KAN ha fått för er att mitt musikintresse bara handlar om schlager). Trots det händer det att riktiga pärlor går spårlöst förbi. I det här fallet förstår jag inte riktigt hur det gått till, men det är bara att krypa till korset och erkänna - tills häromdagen hade jag inte hört Mobys och Mylène Farmers Slipping away (Crier la vie), trots att den tydligen kom redan förra året.

Den borde alltså ha varit där redan förra året, men jag är helt säker på att den kommer att finnas på min lista över det här årets låtar istället, när vi kommer så långt. Bättre sent än aldrig, här har ni den också, om nu någon mer missat den:

//Fred - din röst i natten

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm. Hade också missat den. Riktigt skön. Tack för tipset. :)

eurofivestar sa...

Den har jag också missat! :-O
Underbart!

Anonym sa...

Jag missar allt numera.
Så jag tackar.

Oswald sa...

Men HJÄLP!
Å er umgås/messar jag med.

Jag måste härmed byta umgänge.
Hej och tack!

:P