lördag 21 juli 2007

Om rövfittor och de där heterosnubbarna

Snackade med en polare på Qruiser idag. Bland annat avhandlades senaste tidens framgångar, eller snarare bristen på sådana, på dejt- och raggfronten i allmänhet och i synnerhet på nämnda community. Han ondgjorde sig bland annat över en heterosnubbe som skrivit och velat ge honom en omgång i rövfittan. Nope, han var inte upprörd varken över erbjudandet, som i sak lät åtminstone hyggligt lockande, eller över att killen var hmm... hetero. Hans gallaspyende gällde ordet rövfitta, som enligt honom är fantastiskt avtändande eftersom en stor del av grejen med killar är just att de inte har nån. Fitta alltså.

Visst, ordet används inte bara av straighta snubbar, men de ÄR för söta, heterograbbsen. För dig som inte har hundra qruiserkoll är communityt enligt dess policy en mötesplats för bögar, flator, bisexuella, transpersoner, queer och deras vänner. En stor del av medlemmarna definierar sig som hetero, till somligas förtret och till de flestas liknöje. Många av dem är säkert hetero enligt en för de flesta acceptabel definition, men sen har vi de där andra...

Joodå... visst är det i många fall himla tragiskt att de sitter i den sits de gör, men det är också intressant och ofta rejält underhållande att iaktta deras små krumbukter. Som att på sin sida undanbe sig kontakt med killar, lägga upp en utfläkt donna i fotoalbumet, alternativt en bild på sig själv upphånglande en brud - för att sedan under cover ragga runt efter, the magic word, diskreta träffar. Med killar.

Innan de konkreta förslagen läggs fram övertalas man om att de är hetero med argumentation av typen jag är hetero... men tycker det är häftigt att suga kuk/men hål som hål/men det är enklare med killar/jag vill bara testa/eller min favorit; jag tänder bara på kukar, inte på killar. Definitioner och fack... de säger inte mycket, men i alla fall, vi snackar total denial.

Tillbaka till rövfittan. Samma killar snackar gärna om dem. Rövfittor. Det blir liksom liiite mer legitimt att bonka på en kille om han har en fitta, såna som man ska bonka på. När polaren gnällde på om att han minsann inte har nån fitta berättade jag en liten episod om ett personligt rekord i upplevd denial.

För länge sen hade jag en kk-relation med en sån där snubbe. Varenda gång vi skulle till kom först den där harangen. En liten disclaimer. Hans version av No animals were harmed during the production of this movie i form av Jo alltså jag är ju hetero men yada yada... Jag nickade och log. My ass. I dubbel bemärkelse.

Det märktes liksom ändå inte när det väl blev åka av - inte förrän han vid ett tillfälle under dirtysnackandet utbrast ett Nu gör jag dig med barn!

Vad säger man? Åh fan? Jag tror inte jag kommenterade det alls.

En story från bingen - första och möjligen sista gången här i bloggen. Enjoy! Det är rätt tacksamt att roa sig på bekostnad av de här snubbarna, så det gör vi så klart, men missa inte bonuspoängen. Sade du att det är grönt att vara icke-hetero idag? Att målen om jämlikhet och lika villkor är nådda? Så länge de här killarna finns är vi inte där.

Andra bloggar om: , ,

//Fred - som återgår till Harry Potter

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sedan så måste ju bögar ha en fördel då de ju kan uppsöka damtoaletter eftersom de ju tillhör fjollgänget. :)

Håkan Eriksson sa...

Rövfitta.. det känns som ytterligare ett sätt att föröska förminska bögar (dvs sånna som har analsex) till att inte riktigt vara män utan är sånna där man knullar bara, dvs att man inte är mer än en kvinna - det ständiga nedvärderandet av det kvinnliga och kvinnliga saker så som fittan känns igen i alla fall.

Anonym sa...

Ja, det var ju en kommentar som hette duga.. jag som brukar bli lite lätt obekväm när folk säger "tack" efter att man haft sex.. man bah! VA?!??!!

Mats "Shirou" Johansson sa...

Tjejer har väl också rövfittor enligt hans definition? Då borde han väl springa efter tjejer eftersom det blir DUBBELT så roligt!

Logik på rea, bara idag! Spring och köp alla ni som vill ha lite mer utfyllnad i skallen! =P

trollhare sa...

Tänk att jag har motsatt problem. "Hetero"killarna undrar om jag har kuken kvar och när de fattar att jag är åt andra hållet är det tack och hejdå.

Innan qruiser tog över mitt liv trodde jag att heterokillar inte hade fittskräck, att det bara var jag som projicerade... Men, nej. Heterokillar vill gärna ha shemales, men inga hegirls. "Men... du är tjej alltså?!" som någon av dem sa innan han slutade skriva...

Fred sa...

Håkan Eriksson: Jag ger dig helt rätt i det!

Tennis: Haha... det är väl väluppfostrat att tacka? ;)

tidus: Rimligen borde de väl det, men nae, det är nog bara killar som ryms i termen. Tror jag.

trollhare: Haha... du är alltid kärringen mot strömmen (it's just an expression dear). Men hmm... de är bra underliga, de där grabbarna. :-D

Anonym sa...

HAHAHA!
Jag skrattar högt.
Och det gör jag sällan, sur som jag är.
Men nu.
HAHAHA.

Anonym sa...

Fniss!!!

kazarnowicz sa...

Rövfitta är ett av de fulaste orden ever. Dealbreaker på topp tio-listan, precis efter "dålig hygien". Inte ens Jake skulle komma undan med att säga "rövfitta" på allvar.