fredag 1 juni 2007

Tävla och vinn närabögenprylar!

Jepp, nu är de äntligen på här! De öhh... väldigt efterfrågade närabögenfanprylarna! Bara för er trogna fans har jag tagit fram ett gäng sketsnygga pins med nya loggan i en begränsad förstaupplaga!
Så, vad göra för att lägga beslag på en av en av dessa dyrgripar?

Hur enkelt som helst! Du svarar bara på de tre simpla frågorna (svaren kan du säkert om du hängt med här ett tag, annars finns de i bloggen), sedan motiverar du varför just du ska få den stora äran att få göra gratisreklam spankulera runt med bloggsveriges snyggaste logga - så är du med och tävlar om en av tio pins!

Svaren och adressen dit du vill ha din pin skickad mailar du till rightsaidfred@bredband.net och din smöriga motivering lämnar du som en kommentar här i inlägget!

1. Vad får min kvinnliga kollega med de många och konservativa åsikterna heta när hon omnämns i bloggen?

2. För en dryg månad sedan hade Fred närkontakt med ett gäng bloggläsare i form av... vad?

3. Från början låg Närabögenupplevelser inte hos Blogger, utan var då?

Sista tävlingsdatum? Hmm... framåt jul? Om jag lyckats skrapa ihop tio svar då vill säga. Eller ok, vi säger en vecka, senast den 8 juni!

//Fred - mannen, myten, legenden

4 kommentarer:

Mats "Shirou" Johansson sa...

Hade gärna tävlat, bara för att (och jag kan ju svaren, såklart), men eftersom jag inte lär använda pins på flera år så ska jag låta andra få chansen.

Känner mig snäll idag. ;P

Anonym sa...

Jag kunde bara inte hålla mig, jag var tvungen att svara =)
Pin eller ej, skönt att bloggen återtagit sin vanliga form efter ESC :)
Må gott

Heliotropen sa...

Jag vann inga 50.000 på Sommarkrysset idag, trots att jag kom fram på telefon. Men nu kan jag kanske vinna en närabögenpin istället! Drägel!

Har skickat mitt bidrag. Och jag tycker förstås att du är alldeles underbar!

Kim sa...

Jag borde vinna eftersom du var en av de första bloggar jag läste och fastnade för när jag kom till Aftonbladet och sedan följde jag din uuuunderbara blogg till Blogger och har inte missat ett inlägg hittills. Som ganska ny i HBT-världen så har du varit en kanonväg in i denna både som guide inom världen, men även gällande folks åsikter i frågor som äktenskap osv. Hurra för Fred helt enkelt!