lördag 16 juni 2007

Dagens varför man inte ska vara med i Roomservice om man planerar att visa dasen på Qruiser

På skvallersajten Skandalextra kan man just nu för ynka 15 spänn få se Artistens penisragg på nätet:

Artisten, som är omkring 35 år gammal, har länge varit en av landets mer kända och har setts i schlagerfestivaler och i andra offentliga sammanhang. Han lever i Stockholm där han utåt sätt lever i ett lyckligt förhållande sedan en tid men relationen hindrar inte artisten att vara otrogen och bedraga. På nätet försöker han på olika nätsidor ragga genom att skicka nakenbilder på sig och fräcka förslag om sexträffar. Vidare får man veta att artisten tidigare var med i en välkänd grupp men nu uppträder solo.

Visst är det liiite synd om stackaren, att bli uthängd på det sättet för att han roat sig med att visa snoppen på nätet. Men man undrar ju hur snubben tänkte när han först skaffade sig ett alldeles unikt vardagsrum i Kanal 5's Roomservice på bästa sändningstid och sedan satte sig just där när han skulle till att fota dasen. Antingen skiter han fullständigt i att hans kukbilder snurrar runt på nätets alla skvallerforum eller också är han bara jäääävligt klumpig. Ett snyggt vardagsrum har han i alla fall!

//Fred - som ibland föredrar en neutral bakgrund vid fotografering

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, men gud, Magnus eller Andreas? Minns inte vem som fick det snygga vardagsrummet.

Anonym sa...

Ja det tog ju inte så lång tid att googla upp var de tapeterna kom ifrån...

Om man skickar runt nakenbilder på QX får man väl räkna med risken att de sprids. Men att skandalextra har mage att tjäna pengar på så här grova bilder är bara för mycket.

Förresten skriver Skandalextra att Gustaf Skarsgård är bi och har sida på qx. Någon som vet vad han har för alias? Vore kul att kolla in.
http://www.skandalextra.com/article.php?id=26

Fred sa...

Rosa: 50% chans huh? ;)

calle: Skandalextra verkar ha mage till ganska mycket. Att ta betalt för andras bilder är väl bara en sak på en lång lista.

Anonym sa...

Jag vill se, men inte en chans att jag reggar mig på tramssidan! Inte för att jag finner Andreas sexig, utan mest för att alla vill se kändiskuk.

För övrigt så är ordet dase ett sådant 90-tals uttryck.

Fred sa...

tommie: Nee... jag reggade mig inte heller. Finns bilderna där finns de på andra ställen också. :)

Jag gillar ordet dase! :D

Anonym sa...

And it's not only at QX he's been doing it. When his bf is away he's doing it IRL, face-to-face. (Not showing off his cock but trying to seduce other guys)
And he's actually kinda good at it!

A cheating biaatch! *s*

Anonym sa...

Haha! Du är galen! Jag tycker om din blogg. ^^

Fred sa...

stina: Hahaha... jag väljer att ta båda påståendena som en komplimang! :-D Tack!