fredag 13 april 2007

Kändischat med Fred!

Jodå, jag förstår att ni har undrat. Varför får Erik Segerstedt och Salem al Fakir ha en alldeles egen kändischatt, när inte ens Fred haft någon?

Men goda nyheter, snart är ordningen återställd och er saknad och längtan kan äntligen få nå sitt slut!

Jag bjuder nämligen härmed in alla mina fans, läsare och övrigt löst folk till chattmingel på MSN nu på söndag den 15e april med start kl. 17.00!

En handfull läsare kommenterar varje eller vartannat av mina inlägg, ytterligare ett tiotal gör det regelbundet men mer sällan. Men min besökslogg säger att uppåt ett hundratal läsare läser min blogg flera gånger i veckan eller åtminstone regelbundet - uppenbarligen utan att göra minsta väsen av sig. Dags att ändra på det nu tycker jag! Jag vill veta vilka ni är, så kika in på söndag!

Hur? Adda först rightsaidfred@bredband.net på MSN. Försök sedan bita ihop tills på söndag framåt 17-hugget. Då är det nämligen dags att logga in!

Sedan är det bara att chatta loss, i det stora gruppsamtalet eller privat. Ställ frågorna du aldrig vågat ställa eller kom bara in och hälsa och chattmingla om högt och lågt.

Har du inte MSN? Ladda ner gratis här.

Det här blir intressant.

//Fred - som kanske borde skaffa sig ett liv, men istället odlar myten om sig själv

13 kommentarer:

Anonym sa...

*host*

Du vet att storhetsvansinne är ännu ett symptom på borderline?

Fred sa...

Haha... humor haren, humor! öhh.

Ett visst nystartat MSN-konto har förresten redan efter ett par timmar addats av ett tiotal öhh... fans! ;-)

Jerry sa...

Hur mycket jag än gillar dig så är mitt hat till MSN större. Jag avskyr denna virusspridare... du kommer inte erbjuda alternativa möjligheter till kontakt i framtiden?

Fred sa...

jerry: Virusspridare åtgärdar man med ett vettigt antivirusprogram! Jag har aldrig problem med MSN. :-) Alternativa möjligheter... det vet man aldrig!

Anonym sa...

Åh, du ljuva. Jag tycker att du ska spendera lite av ditt liv till att storma SVT och rädda dom från katastrofen med dom här himla inför-esc programmen!

Anonym sa...

Ha ha ha! Vilken rolig grej. Har addat dig nu.

Anonym sa...

Men vågar man verkligen?

Jag menar... Jag vill inte få mina illusioner krossade.

Mats "Shirou" Johansson sa...

Haha, jag måste lägga till dig, bara för att jag har så lite att göra och för att jag följt din blogg ett antal månader nu. Hann faktiskt med bytet från Aftonbladet till Blogger! Så... yeah. Kommer nog inte att fråga något speciellt eller så, men hälsa i "realtid" vill man ju. ;O

Fan vad fel det lät... xD

Anonym sa...

:)
Jag kollar in din blogg varje dag, men har så svårt att skriva kommentarer för jag vet aldrig vad jag ska säga/skriva.

Fred sa...

Välkomna alla som addat hittills! :-P

tennis: Haha... det hade jag gärna gjort!

trollhare: Klart du vågar! Vi ska inte på blinddate, bara chatta. ;-)

tidus: Haha... du är rolig du! :-)

flamingon: Äh... man måste inte skriva djupa uppsatser för att kommentera jue... :)

Kim sa...

Halloj Fred!
Jag läser som alltid din blogg, kommenterar bara mer sällan numera. Så jag tillhör väl det där hundratalet. =)

Anonym sa...

haha, vilken underbar idé, jag addar :D

Fred sa...

Snart dags! Ska bli intressant att se om det dyker upp nån. :-) Ni är ett gäng som har addat i alla fall! See you!