söndag 15 april 2007

Chattexperimentet avslutat!

Så där, chattexperimentet är alltså avslutat! Wow... det var riktigt lyckat! Är helt slut i händerna och huvudet efter att ha suttit i ett par timmar och skrivit så att fingrarna nästan tagit eld. Det var helt klart en utmaning för simultanförmågan!

26 personer addade sig till min MSN-adress och ett drygt tiotal dök upp för att snacka. Jättekul att få möjlighet att möta er som jag annars bara möter här på bloggen (och några som jag inte alls mött förut) på ett lite annat sätt!

Tack till alla er som dök upp! Nu blir det gyrospizza här!

//Fred - nöjd och hungrig

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, bloggchatmingel är helt kalrt underskattat. Fler såna här initiativ och bloggvärlden blir ännu roligare. Tack för en trevlig pratstund!

Aronson sa...

Helt klart en fantastiskt rolig och smart idé. Tyvärr hade jag inte möjlighet att vara med i dag. Men gärna nästa gång...

=D

Mats "Shirou" Johansson sa...

Det var riktigt kul, även om jag missade en och en halv timme... förjävligt att jag skulle få något att göra precis idag. Gud urinerar på den ödmjuke. ;O (Hörde det sista på en annan hemsida, så inga creds för kreativitet till mig)

Anonym sa...

Ja det var verkligen superkul att få en person bakom namnet Fred *L* Tack för en trevlig pratstund.

Unknown sa...

Attans att jag missade chatten, hade varit roligt, kommer du att göra det igen?
Blir för mig ett bra sätt att testa mina datakunskaper jag är lite ny i den här världen, data och bloggvärlden alltså.
Vad jag önskar mig mest just nu är en mentor som kunde lära mig att lägga upp en blogg, någon intresserad?

Anonym sa...

Alltså, jag beundrar verkligen din simultankapacitet.

Men det var väldigt kul. Intressant att få veta mer om dig, fast du sätter myror i huvudet på mig med dina svar...

Jag har tex kommit på vad som gjorde att jag kunde ana ditt yrke: Berit. Hennes personlighet.

Fred sa...

Tack igen alla! Det var riktigt kul!

niklas: Hmm... får väl se om det kanske kan bli av igen vid tillfälle. :)

Att lägga upp en blogg här på Blogger är ju inte särskilt svårt. Jag klarade genom trial and error. :)

trollhare: Haha... myrorna i huvudet KAN bero på att min simultankapacitet inte höll fullt ut. :) Men Beritar finns det nog överallt!

Anonym sa...

Damn, att man missade det. JAg ser framemot ett nytt tillfälle.

Fred sa...

markus: Adda dig. Man vet aldrig när nästa chans dyker upp. ;)